"מקווה שאת לא כועסת" – על ביקורת, הסתרה ושימור אנרגיה באקטיביזם פמיניסטי
כששואלים אותי מה אני עושה בחיים, אני בדרך כלל עונה "אקטיביסטית תרבותית". אני עונה ככה כי בשנים האחרונות אני עושה כל כך הרבה דברים, שאני
אקטיביסטית » השתקת נשים
כששואלים אותי מה אני עושה בחיים, אני בדרך כלל עונה "אקטיביסטית תרבותית". אני עונה ככה כי בשנים האחרונות אני עושה כל כך הרבה דברים, שאני
אני זוכרת איך ישבתי עם קבוצה של "תגלית" ביום שישי בערב, אחרי תפילה בכותל המערבי וארוחת ליל שבת, כל אחד/ת שיתפ/ה מה היה רגע השיא